Laikas miegui…o jei ir vėl šlapia lovytė?

Geras naktinis miegas ir ritualai prieš jį padeda vaikui atsipalaiduoti ir nusiteikti miegui. Ir tuo metu, kai šeima kovoja su enureze, svarbu sukurti ir laikytis tam tikrų ritualų. Štai keletas jų.

Linksmos maudynės! Šiltas vanduo vonioje bei pokalbiai apie praėjusią dieną leis vaikui nusiraminti ir pailsėti

Raminantys paglostymai ir prisilietimai. Vaikui, kuris nuolat jaudinasi dėl to, kad gali pabusti šlapias, būtini raminantys glostymai.

Tinkami miegui apranga. Kelnaitės DryNites® suteikia apsaugą visą naktį. Naktinės kelnaitės sukurtos taip, kad būtų panašios į įprastas apatines kelnaites, kad vaikas jų nesigėdytų apsimauti po pižama.

Pritemdyta šviesa. Sukurk vaiko kambaryje jaukią neryškią šviesą, skaityk ar sek pasakas, niūniuok lopšines, kalbėk ir glostyk mažylį – visa tai vaiko dėmesį atitraukia nuo šlapios lovos problemos.

Skysčių ribojimas. Stenkitės riboti skysčių kiekį prieš pat miegą, neduokite vaikui gazuotų, o juolab gėrimų su kofeinu. Tačiau atminkite, kad dienos eigoje vaikas turėtų suvartoti pakankamai skyčių. Rekomenduojama norma ikimokyklinukui – 7-8 puodeliai.

Ėjimas į tualetą. Įkalbėk vaiką prieš pat miegą apsilankyti tualete, taip labiau sumažinsite riziką pasišlapinti naktį.

Teigiamos mintys. Nekalbėkite apie paskutines šlapias naktis. Kreipkite vaiko dėmesį tik į malonius dalykus, leiskite laiką kartu, juokitės, bendraukite ir ilsėkitės visa šeima.